Direktlänk till inlägg 27 april 2015

Snö och soppa

Av Andreas - 27 april 2015 11:43

Mitt socker, eller glukos om ni vill, har verkligen visat sig gå ner. En nackdel har varit att jag dippat många gånger för att jag inte hittat balansen helt än. Dippar är grymt otrevliga. Man skakar i hela kroppen, känner sig yr och svettas som en liten gris. Ja, man luktar usch också. Så i natt har jag varit lite skakis då det legat på gränsen till att dippa. Förutom det har jag varit galet hungrig på att tugga något. Jag fick dock inte parera min dipp som jag brukar göra då man idag skulle ta ett fasteprov på mig. Så det var att uthärda. Det första jag gjorde när man var klar var att ta en varma koppen. Godaste soppan i hela jävla världen kan jag tala om och i skrivandes stund sitter jag fortfarande och suger på den.


Ja, och det har snöat i morse. Vad i helvete!? Jag vill inte ha snö! Jag vill faktiskt ha sol, grönt gräs, blommor och bin. Ska åka till återvinningen och kolla om dom har en billig våg. Tror jag behöver en.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 1 maj 2015 13:35

Det har nu gått en vecka av mitt flyt som dom kallar det för. Flyt är när du i princip bara dricker, ingen fast föda i huvudtaget. Detta är svårare än du kan tro. Tre till fyra dagar helvete! Dom här dagarna är jobbigast. Du har abstinens så det då...

Av Andreas - 26 april 2015 12:38


Alla har väl sett Fångarna på Fortet med den folk käre Gunde Svan. Nå, det som nu skall beskrivas är lite som fångarna på fortet. Jag blev kallad till ett sista möte innan min kommande operation. För er med lite mindre koll så blev det att fara til...

Av Andreas - 26 april 2015 12:02


Tro inget annat, oberoende vad folk säger så har storleken på din mage och din röv betydelse. Har du dessutom ett BMI på 37 så är risken stor för komplikationer. En del kanske säger att det bara är att banta. Ät sunt. Ut och promenera. Vad du en gö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards